Bye Netherlands, hello South-Africa

10 juli 2015 - George, Zuid-Afrika

Lieve allemaal,

Na een lange (met wat vertragingen) reis, zijn we aangekomen op onze bestemming. Het vliegtuig naar Londen had vertraging maar gelukkig hadden we alsnog genoeg overstaptijd voor het vliegtuig naar Kaapstad. Hier hebben we een groot deel van de reis gekletst met een vrouw die uit Zuid-Afrika kwam en ondertussen al jaren in Nederland woont.

Op Kaapstad aangekomen, hebben we na wat geklungel met onze bankpasjes om aan Zuid-Afrikaanse Randen te komen, gewacht op ons Bloukraan Bussie. Tijdens het wachten moesten we onze kostbare koffertjes met hand en tand verdedigen tegen de begerige blikken van bepaalde omstanders.

Met dit Bussie reden we naar George en konden we ondertussen genieten van het Afrikaanse landschap.

Ruim 25 uur later zitten we dan op onze bestemming. Morgen hopen we met Ria (projectbegeleidster) kennis te maken en zij zal ons ook wat van de omgeving laten zien.

Soen en tot siens!

ps: foto's staan in het mapje met dezelfde naam als de blog

1. Lianne:
    10 juli 2015
    fijn dat jullie er zijn! geniet ervan en doe voorzichtig!
  2. (Tante) Cobi:
    11 juli 2015
    Hey, nou dat is een lange reis geweest! Jullie zullen wel moe zijn. Gelukkig zijn jullie veilig aangekomen! En nu aan de slag, dat zal genieten worden!
  3. Tirza:
    11 juli 2015
    Wat leuk om te lezen, en wat een leuke en mooie foto's!! Fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen! :D veel plezier nog ! :D xxx
  4. Opa en oma van der Ham:
    11 juli 2015
    We zijn dankbaar dat jullie veilig aangekomen zijn. En dat we al positieve reacties ontvangen hebben. Groetjes opa en oma
  5. H&L:
    11 juli 2015
    Nice, mooie plaatjes en een leuke indruk van de trip. Enjoy!
  6. Wilma:
    11 juli 2015
    Goed om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn , succes met je bankpasje :-)
  7. Heleen:
    12 juli 2015
    Super fijn dat jullie veilig aangekomen zijn. Leuk om ff te lezen! Ben zo benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken de komende tijd.
    Blijft dicht bij Jezus.

liefs, heleen